Reklama zdarma, zvýšení návštěvnosti

Sunday, January 8, 2017

De asemenea, am aprecia cu adevărat că L8tr păstrat lupta între Yoda și Palpatine în ROTS

Cine mai este fan Razboiul stelelor?
 din moment ce suntem acum pe cale de ESB: R i-au fost căutați în înlocuirea mea PT DVD-ul cu fanedits mai bine. Am decis deja să meargă cu Shadow of the Sith pentru TPM L8twr lui (deși am făcut-o reface crawl pentru a repune titlul original și tăiați-l la 3 în loc de alineatele i. chnged, de asemenea, formularea de un pic prea). Am decis ce havent wil înlocuiască AOTC, cu toate că orice s-ar edita lustruiesc că cacat. Deci, întrebarea mea este, care sunt modificările preferate ale PT și de ce?
 Cred că pentru mine, Reson am bucura de TPM l8twr este faptul că el face sens, am urmarit un pic de versiunea lui AOTC și eu nu sunt sigur de câteva lucruri rămase. Am auzit că versiunea HAL este într-adevăr bun, dar d / Ling fiecare bucată de mega este o durere. Am primit un myspleen, dar nimeni nu a fost semănat-l. 
Cred că cea mai mare de carne de vită mea cu modificările ventilatorului este schimbarea titlurilor filmelor. Am înțeles că aceasta este o modalitate pentru fiecare editor de individ identifică munca lor, dar îmi place numele TPM și ROTS. singurul titlu i-ar schimba este AOTC. pentru mine doar doesnt sens. care este motivul pentru care i-au fost schimbați cu crawlere de deschidere pe gustul meu pentru fiecare dintre modificările fac apel versiunile mele definative.

No comments:

Post a Comment